دکتر اسداله رازانی در نشست روسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور

نوشته شده توسط:داود رزم | ۰ دیدگاه

استاندار کرمانشاه:

به جای فضای یاس و ناامیدی، امید را به جامعه پمپاژ کنیم/ در استان کرمانشاه شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد

(ویژه)

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی امروز در نشست روسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشورکه در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، در ابتدای سخنان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر افزود: با دمیدن یاس و ناامیدی نه تنها کاری برای حل مشکلات جامعه انجام  نمی دهیم بلکه جوانان را هم برای کسب رتبه های علمی و تلاش برای آینده بهتر ناامید می کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: پمپاژ کردن فضای یاس در جامعه از یکسو مانع شکل گیری سرمایه گذاری و عدم  ایجاد رغبت برای تولید کننده جهت پرداختن به تولید و کارآفرینی می شود و از سوی دیگر نیز دور شدن جوانان از امید به آینده و کم جلوه دادن به مسائل علمی از سوی آنان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به شخصیت مدیریتی دکتر روحانی گفت: دولت جناب دکتر روحانی سمبل فضلیت ملت است و رئیس جمهور محترم فردی است که همه ویژگی هایی که قانون برای یک رئیس جمهور از جمله مدیر و رجل سیاسی در نظر گرفته در شخصیت وجودی ایشان آشکار و مبرز است.

 استاندار کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه در دوره ای پیش از شکل گیری دولت یازدهم، کشور به سمتی حرکت کرد که از مسیر اصلی خود خارج شد و منابع کشور به هدر رفت اما الان که کشور به ریل اصلی خود بازگشته نباید با دمیدن یاس در کشور  مردم را دچار ناامیدی کنیم بنابراین همه وظیفه داریم که با همکاری و دمیدن روح امید به فضای توسعه ای کشور کمک کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر دکتر روحانی که برای چهار دیگر نیز انتخاب شده به مسائل اشراف کاملی دارند و طی چهار گذشته تلاش زیادی برای حل این مشکلات صورت گرفت و در چهار سال آینده نیز تلاش های بیشتری صورت خواهد گرفت.

استاندارکرمانشاه، کابینه دولت دوازدهم را یک کابینه توانمند برای حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و گفت: کابینه دولت دوازدهم به ویژه تیم اقتصادی دولت  یک تیم هماهنگ و کارآمد است که بدون شک گام های ارزنده ای در این دولت برای برون رفت از مشکلات برداشته خواهد شد.

  دکتر رازنی بیان داشت:  شبکه های ماهواره ایی و رسانه ها در بیرون از مرزها همواره سعی در مخدوش جلوه دادن دستاوردهای کشور را دارند لذا پسندیده نیست که عده ای در داخل کشور هم با آنان همنوا شوند.

دکتر رازانی در پایان سخنان خود با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های ویژه استان کرمانشاه برای ایجاد هر گونه سرمایه گذاری و توجه به تولید گفت: ما در استان کرمانشاه آماده هر گونه همکاری برای ایجاد سرمایه گذاری و کارآفرینی هستیم و در استان کرمانشاه فضای همراهی و همکاری مناسبی بین مسئولین برای سرمایه گذاری وجود دارد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->