استاندار کرمانشاه:پروژه های عمرانی باید براساس ضرورت ها تعریف شوند

نوشته شده توسط:داود رزم | ۱ دیدگاه

استاندار کرمانشاه گفت: اعتبارات عمرانی استان محدود است و در این شرایط پروژه ها باید با مطالعه کافی و براساس کاستی ها و ضرورت های موجود تعریف شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر رازانی که در نوزدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: دستگاه ها و ادارات در گام اول باید به دنبال شناسایی چالش ها و مشکلات حوزه خویش باشد و سپس طرح ها و پروژه ها را با هدف رفع آن کاستی ها تعریف کنند.

کنترل پروژه ها به اجرای بهتر آن ها کمک می کند

وی افزود: کنترل پروژه ها و طرح های در دست اجرا به آشکار شدن کاستی ها و اجرای بهتر و صحیح تر آن ها کمک می کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی پروژه های در دست اجرا دارای اشکالاتی هستند در ادامه اظهار کرد: در چنین شرایطی حداقل کار ممکن این است که با کنترل جدی پروژه ها از بروز آسیب ها و مشکلات در حین اجرا جلوگیری کرده و آن ها را به حداقل برسانیم.

دکتر رازانی با تاکید بر لزوم حضور فرمانداران در روند ارایه گزارش پروژه ها در شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: فرمانداران از وضعیت پروژه های در دست اجرا در شهرستان ها اطلاع کافی دارند و همفکری و مشارکت آن ها می تواند به شناخت بهتر وضعیت این پروژه ها کمک کند.

روند اجرای پروژه ها در دانشگاه علوم پزشکی دلگرم کننده است

 این مدیر ارشد در بخش دیگری از سخنانش دانشگاه علوم پزشکی را یک مجموعه علمی بزرگ و اثرگذار دانست و گفت: این دانشگاه وظایف بسیار مهمی را در حوزه بهداشت و سلامت جامعه عهده دار می باشد و خدمات خوبی را در این عرصه ارایه کرده است.

استاندار کرمانشاه افزود: روند اجرایی مجموعه پروژه های در دست اجرا توسط دانشگاه علوم پزشکی امیدبخش و دلگرم کننده است.

در دنباله این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تشریح سیاست های کلان کشور در زمینه پروژه های عمرانی پرداخت و گفت: سیاست دولت در این عرصه واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی است و بخش دولتی تنها اجرای پروژه هایی را عهده دار می شود که ضرورت انجام آن ها احساس شود.

مهندس الیاسی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم گسترش نظارت ها بر پروژه های عمرانی در دست اجرا اظهار کرد: در این زمینه نیازمند یک بازنگری در نظام نظارتی هستیم تا آسیب ها و اشکالات موجود در روند اجرای پروژه ها را به حداقل برسد.

اجرای پروژه های بهداشت و درمان به توسعه استان کمک می کند

در دنباله این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این مجموعه در دوران مدیریت های قبلی یک عقبگرد داشته است اظهار کرد: این دانشگاه درگذشته جزو پیشگامان محسوب می شد و از اعتبار خاصی برخوردار بود. اما به دلیل بی تدبیری ها این جایگاه ارزشمند از دست رفت.

دکتر کریم افزود: طی این مدت دانشگاه هایی که از سطحی مشابه برخوردار بودند به تدریج پیشی گرفتند و جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنزل پیدا کرد.

وی اجرای 200 پروژه عمرانی و زیربنایی را گامی در جهت ارتقای دوباره جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قلمداد کرد و گفت: این پروژه ها متناسب با چالش ها و ضرورت های موجود در حوزه بهداشت و درمان تعریف شده اند و اجرای آن ها می تواند توسعه استان در این عرصه را به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در فاز اول توسعه این دانشگاه 200 پروژه عمرانی در حوزه زیرساخت ها در معاونت های مختلف این دانشگاه تعریف گردیده که اجرای آن ها از سال گذشته آغاز شده است. در فاز دوم و سوم نیز پروژه های دیگری اجرا می شوند تا در نهایت به سمت ارتقای جایگاه این دانشگاه در کشور و سپس بین المللی شدن آن گام برداریم.

گفتنی است بخش اصلینوزدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان به ارایه گزارش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیرامون 200 پروژه حوزه بهداشت و درمان با عنوان سلام بر سلامت و همچنین برنامه های آتی این مجموعه اختصاص داشت که مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       ونوس در ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۳:۰۲

    www.iAlexa.ir

    افزایش بازدید وبلاگ شما
    افزایش بازدید سایت شما

    www.iAlexa.ir


    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->