کساني که رأي نمي آورند کاملاً مراقبت کنند کلاهي که بر سر راي نياوردگان سال 88 رفت بر سر آنها نرود

نوشته شده توسط:داود رزم | ۰ دیدگاه

کساني که رأي نمي آورند کاملاً مراقبت کنند کلاهي که بر سر راي نياوردگان سال 88 رفت بر سر آنها نرود

 

بخش پاياني خطبه اول حضرت آيت الله خامنه اي به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اختصاص داشت. ايشان انتخابات را مصونيت بخش کشور خواندند و افزودند: ملت عزيز ايران بدانند و مي دانند که حضور مردمي اصلي ترين عاملي است که هيبت ايران را به رخ دشمنان مي کشد و دشمنان را از تعرض به اين کشور مي ترساند.

رهبر انقلاب اسلامي حضور در انتخابات 12 اسفند و راهپيمايي 22 بهمن را از جمله مظاهر حضور مردمي برشمردند و افزودند: هر قدر حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي بالاتر باشد، اعتبار و ارزش ملت بالاتر مي رود و امنيت و مصونيت کشور بيشتر و آينده ايران عزيز تامين و تضمين مي شود.

رهبر انقلاب تشکيل مجلس صالح، قوي و سالم را در آينده کشور و عملکرد دستگاه‌ها از جمله دولت و قوه قضاييه، کاملا موثر خواندند و افزودند: چنين مجلسي را فقط حضور پرشورمردم، شکل خواهد داد.

ايشان تلاش چندين ماهه بوق‌هاي تبليغاتي دشمن را براي نااميد کردن مردم از حضور در انتخابات ياد آور شدند و افزودند: متاسفانه در داخل هم عده اي غافل بدون آنکه بفهمند با دشمن مغرض هم صدا مي شوند.

ايشان بزرگ کردن مسائل کوچک و القاي بي مبناي وجود بحران در کشور را از جمله روش‌هاي دشمنان براي مايوس کردن ملت از انتخابات مجلس برشمردند و افزودند: در کشوري که کاملا آرام و امن است و دستگاه‌ها و مردم در حال کار و تلاش هستند بحراني وجود ندارد اما دشمنان و غافلان مدام از آن حرف مي زنند.

حضرت آيت الله خامنه اي رقابت سالم و بدون تهمت و بدگويي را مورد تأکيد قراردادند و افزودند: فضاي انتخاباتي بايد سالم باشد و مردم نيز اگر خودشان کانديداها را مي شناسند براساس اين تشخيص عمل کنند و اگر نه، از افراد بصير و متدين کمک بگيرند.

 

دقت کامل مجريان در اجراي درست انتخابات نکته ديگري بود که رهبر انقلاب مورد تأکيد قرار دادند.

ايشان يادآور شدند بيش از 30 انتخابات در سه دهه گذشته با سلامت در کشور برگزار شده البته تخلفاتي احياناً بوده و کساني هم معترض بوده اند که به اعتراض آن‌ها رسيدگي شده اما هرگز عدم سلامت انتخابات وجود نداشته است و بعد از اين هم بايد اين چنين باشد.

حضرت آيت الله خامنه اي درباره روند احراز صلاحيت ها خاطر نشان کردند: شوراي نگهبان از لحاظ قانوني بايد صلاحيت افراد را احراز کند البته هميشه گفته ايم که سطح صلاحيت‌ها را در حد معقول نگه دارند و آن‌قدر بالا نبرند که عده کمي احراز صلاحيت شوند.

ايشان در همين زمينه افزودند: ممکن است کساني به نتايج نظارت شوراي نگهبان معترض باشند و اعتراض‌شان هم درست باشد اما وقتي يک نهاد مسئول قانوني، تصميمي مي گيرد بايد همه تسليم باشند.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: کسي نبايد تصور کند که رد صلاحيت شدگان، لزوماً آدم‌هاي بي صلاحيت هستند چرا که آنها فقط براي نمايندگي مجلس،‌احراز صلاحيت نشده اند اما براي کارهاي ديگر شايد داراي صلاحيت باشند ضمن اينکه ممکن است کساني که او را رد صلاحيت کرده اند، اشتباه کرده باشند.

مراقبت همه مردم، نامزدهاي انتخاباتي و مسئولان از امنيت کشور و هوشياري در مقابل توطئه دشمنان آخرين نکته اي بود که رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس يادآورشدند.

ايشان تأکيد کردند کساني که رأي نمي آورند کاملاً مراقبت کنند کلاهي که بر سر راي نياوردگان سال 88 رفت بر سر آنها نرود و فريب نخورند.

حضرت آيت الله خامنه اي درپايان خطبه اول نمازافزودند: همه نامزدها، هواداران‌شان و مسئولان در مقابل توطئه احتمالي دشمنان براي بر هم زدن امنيت مراقب باشند و هيچ کس با متهم کردن ديگري، آب به آسياب دشمن نريزد.

پایگاه اطلاع رسانی محمد رزم کاندیدای دور نهم انتخابات مجلس کرمانشاه

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->