دکتر رازانی در مراسم روز خبرنگار

نوشته شده توسط:داود رزم | ۰ دیدگاه

دکتر رازانی در مراسم روز خبرنگار: رسانه ها در توانمندسازی و امیدوار کردن نسل جوان به آینده نقش آفرینی کنند

استاندار کرمانشاه گفت: رسانه ها در زمینه توانمندسازی و امیدوار کردن نسل جوان استان به آینده، نقش آفرینی کنند.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسداله رازانی عصر سه شنبه در ضیافتی که برای بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد، خبرنگاری را شغلی شرافتمندانه عنوان‌نمود و افزود: شغلی که وظیفه اصلی آن کمک به تعالی انسانها و اصلاح اندیشه، بینش و رفتار انسانهاست اهمیتی چند برابر پیدا خواهد کرد و خبرنگار استحقاق تکریم و بزرگداشت را دارد. استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط استان عنوان کرد: کرمانشاه اگرچه مسیر درخشان و‌ پرافتخاری را طی نموده است اما این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد و کسانی که در زمینه مطبوعات و آگاهی بخشی فعالیت میکنند، میتوانند نقش مؤثری در توسعه استان ایفاء کنند.

X


وی با بیان اینکه کشور ما راه پیشرفت قابل قبولی را طی کرده است، گقت: در روزهای اخیر استان کرمانشاه شاهد موفقیتهای بزرگی بود که از جمله آنها می توان به افتتاح کارخانه ایران خودرو کرمانشاه اشاره کرد که به قول دکتر جهانگیری -معاون اول محترم رییس جمهور- این کارخانه، صنعت کرمانشاه را یک پله بالاتر برد.
استاندار کرمانشاه از پروژه راه آهن‌ کرمانشاه به عنوان «قطار آرزوهای کرمانشاهیان» یاد کرد و گفت: رسیدن راه آهن به کرمانشاه یکی از دیرینه ترین آرزوهای مردم استان کرمانشاه بود و آنقدر موضوع راه آهن در کرمانشاه مهم است که رسیدن به توسعه بدون آن بسیار دشوار است.
وی یادآور شد: برای شروع رسمی کار راه آهن کرمانشاه و حمل مسافر باید مراحلی همچون تنظیم ریلها و برخی کارهای مقدماتی دیگر انجام شود تا مردم عزیز استان پس از پایان تابستان بتوانند با قطار به مسافرت بروند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال پروژه های متعدد و مهم‌دیگری در استان افتتاح خواهد شد، گفت: کرمانشاه برای رسیدن به توسعه راه بسیاری پیش رو دارد که در این راه باید خبرنگاران فعالیت بسیار داشته باشند.
رازانی با بیان اینکه نباید فضای یأس را در جامعه حاکم کرد، اظهار داشت: باید جوانان ما خود را تقویت کنند تا بتوانند در جامعه به خوبی نقش ایفا کنند.
 وی وضعیت معدل دانش آموزان دوره متوسطه در استان را نامطلوب دانست و گفت: میانگین معدل دانش اموزان سال سوم متوسطه در استان کرمانشاه کمتر از 12 است که بسیار نامطلوب است و‌ نتیجه این روند‌ نمیتواند‌ به شکل گیری یک نسل توانمند بینجامد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسانه ها در ایجاد امید در جامعه اظهار داشت: رسانه ها و خبرنگاران با انتقال واقعیتها به جامعه به ویژه نسل جوان امیدواری دهند.
رازانی افزود: مسئولان استانی نیز وظیفه جذب منابع و فراهم کردن زمینه پیشرفت را بر عهده دارند و در این مسیر باید خبرنگاران نقاط ضعف را به آنان منعکس کنند.
وی تاکید کرد: من به عنوان نماینده دولت در استان حامی وضعیتی هستم که رسانه ها نقاط ضعف را به خوبی منعکس کنند و‌در مقابل ما نیز انتظار داریم که رسانه ها به خاطر جاذبه های خبری، واقعیت ها را به نحوی دیگر منتقل نکنند، بلکه واقعیت ها را به درستی و دقیقا به همان شکلی که هست منعکس نمایند.
رازانی گفت: نباید قلم و رسانه را به توهین و عصبانیت آلوده کنیم، گاهی میبینیم که برخی در سرمقاله های خود با عصبانیت صحبت می کنند که این موضوع درست نیست.
وی با بیان اینکه خواننده امروز نیت ها را می فهمد و با آگاهی مسائل را دنبال می کنند، افزود: ما مسئولان در شرف و معرض خطا هستیم و رسانه ها به عنوان یک آینه برای ما عمل می کنند.
در این مراسم، دکتر شاه حسینی -معاون سیاسی امنیتی و‌اجتماعی استانداری-، رنجبر -فرماندار کرمانشاه-،  دکتر پیری -مدیرکل حوزه استاندار- و عظیمی مهر -مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری- نیز حضور داشتند و در بخشی از مراسم از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->