فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد: انهدام ۹۳باند سرقت در استان کرمانشاه/ ۴۳۲کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

نوشته شده توسط:داود رزم | ۰ دیدگاه

 

امان اللهی

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۹۳ باند سرقت و کشف ۴۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان طی ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشستی خبری برنامه های هفته ناجا در استان کرمانشاه، گفت: هفته ناجا از روز جمعه نهم مهر ماه با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز می شود، لذا شاخص و اصل، توسعه و گسترش تعامل با اقشار مختلف مردم به منظور مشارکت عمومی با هدف پیشگیری از وقوع آسیب ها و جرائم و ناهنجاریهای اجتماعی است.

وی به نامگذاری روزهای هفته ناجا اشاره کرد و افزود: روزهای هفته ناجا از جمعه به ترتیب با عناوین« پلیس، جامعه ایمانی و عزت حسینی» شنبه «پلیس حرفه گرایی، دانش بنیادی و کارآمدی»، یکشنبه«پلیس قانون گرایی، مشارکت عمومی، انظباط اجتماعی»، دوشنبه «پلیس پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی»، سه شنبه«پلیس مردم داری، رافت و مهربانی، سرمایه اجتماعی»، چهارشنبه« فضایل اخلاقی، ایثارگری، جهاد و شهادت» مشخص شده است.

امان اللهی در ادامه  با اشاره به اینکه در این هفته ۱۹۰ برنامه پیش بینی شده، اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، سرکشی از بیماران، برگزاری مسابقات ورزشی بین رده های انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین استانی و نیروهای مسلح، برگزاری آموزش های همگانی در مراکز آموزشی، دانشگاهها ، مدارس و مساجد، برپایی نمایشگاه با هدف آموزش و پیشگیری از سیب ها، انحرافات اخلاقی، اعتیاد و فضای مجازی، ارائه خدمات مضاعف به مردم، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محرم و ارائه خدمات درمانی، ارائه مشاوره به صورت فردی وگروهی توسط کارشناسان برجسته از مهم ترین عناوین این برنامه ها است.

وی از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: صاحبان خودروها طی ۱۰ روز مهلت دارند که به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان گزارش شش ماهه نخست امسال در استان پرداخت و گفت: در این مدت در حوزه عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی شاهد تلاش بی وقفه نیروها بودیم که در عموم حوزه ها نسبت به مشابه سال قبل افزایش ارتقاء عملکرد و کاهش بیشتر جرائم را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بحث سرقت ها نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشتیم، همچنین تصادفات منجر به فوت ۲۱ درصد کاهش داشته و نسبت به مشابه سال قبل این تعداد به ۵۶ نفر رسیده است.

وی ضمن اعلام متلاشی شدن ۹۳ باند سرقت در ۶ ماهه اول امسال افزود: ۳۶ طرح مقابله با انواع جرائم اعم از سرقت، مبارزه با قاچاق، دستگیری قاتلین فراری در استان انجام شد که این کشفیات چشمگیر و قابل توجه هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین بیان داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نسبت به مشابه سال قبل به ارزش ریالی ۱۷۱ میلیارد ریال بود که ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز متذکر شد: در این حوزه کل کشفیات امسال ۴۳۲ کلیوگرم است که ۲۳ باند شناسایی و متلاشی شده است و ۸۵ قاچاقچی دستگیر و ۷۰۳ طرح پاکسازی در برخورد با فروشندگان مواد مخدر اجرا شده است.

امان اللهی یادآور شد: گرچه در حوزه کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشتیم اما پلیس مواد مخدر در این حوزه اولویت را به مبارزه با خرده فروشها و پاکسازی نقاط آلوده داده است که در نتیجه در پلمب آن نقاط اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی به آمار دستگیری مواد فروشان در ۶ ماهه نخست نیز اشاره کرد و افزود: در مجموع ۴ هزار و ۳۳۰ نفر در این ارتباط دستگیر شده اند که ۴ هزار و ۲۴۵ نفر از آنها خرده فروشان هستند

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->