حضورمعاون بازرسی .جناب آقای رزم دربازدیدشهرستان ثلاث باباجانی

نوشته شده توسط:داود رزم | ۰ دیدگاه

رزم

حضورمعاون بازرسی .جناب آقای رزم دربازدیدشهرستان ثلاث باباجانی .مرزشیخ صالح .مرزازگله وشرکت درکمیته برنامه ریزی .همراه جناب آقای دکتررازانی استاندارکرمانشاه.

اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه صبح امروز دوشنبه به همراه هیئت همراه در سفری یک روزه به شهرستان ثلاث باباجانی رفت.

 

وی در بدو ورود به شهر تازه آباد مرکز این شهرستان به مزار شهدا رفت و ضمن قرائت فاتحه با نثار شاخه های گل به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

 

بازدید از از پروژه راه ثلاث باباجانی به جوانرود از دیگر برنامه های صبح امروز استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی بود.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این بازدید اظهار داشت: طول پروژه راه ثلاث به جوانرود ۲۹ کیلومتر بوده که ۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

 

 

عبدالله بهادری افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال ۱۰ کیلومتر از پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 

گفتنی است، برخی از کوله بران شهرستان ثلاث در بدو ورود رازانی با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رسیدگی استاندار به مشکلات خود شدند.

 

 استاندار کرمانشاه از بازارچه مرزی شیخ صله بازدید کرد

 

اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز دوشنبه و در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ثلاث باباجانی از بازارچه مرزی شیخ صله در این شهرستان بازدید کرد.

 

در این بازدید کوله بران بازارچه به بیان مشکلات موجود پرداخته و خواستار رفع این مشکلات از استاندار کرمانشاه شدند.

 

 

عدم وجود زیرساخت های مناسب در بازارچه از جمله مشکلات مطرح شده بود که استاندار کرمانشاه از مسئولان مربوطه خواست نسبت به رفع موارد ذکر شده اقدام کنند.

 

استاندار پس از این بازدید به بخش ازگله رفت و از سد ازگله به عنوان یکی از پروژه های طرح بزرگ سامانه گرمسیری که بر اساس گفته پیمانکار پروژه ۷۸ درصد پیشرفت دارد بازدید کرد.

 

 

رازانی استاندار کرمانشاه همچنین در سفر خود از مجموعه ورزشی روباز ثلاث باباجانی نیز بازدید کرد.

 

استاندار بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان ثلاث باباجانی شرکت خواهد کرد.

 

۹۰ روستای ثلاث باباجانی با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه هستند

 

جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی عصر امروز دوشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورمانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری ثلاث باباجانی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه فرماندار ثلاث باباجانی ضمن عرض خیر مقدم و با اشاره به تجمعات صورت گرفته در بحث سازماندهی مرز، اظهار داشت: اعتراضات را با گوش جان می شنویم و در صدد برطرف کردن مشکلات خواهیم بود.

 

علی گروسی در ادامه گفت: منبع اصلی درآمد مردم شهرستان ثلاث باباجانی دامداری و کشاورزی است که باید در جهت توسعه این عرصه ها تلاش و کوشش ویژه ای شود.

 

وی با اشاره به خط لوله انتقال آب سد آزادی به دشت حر، اظهار داشت: این طرح روزهای پایانی خود را طی می کند و با بهره برداری آن تحویلی عظیم در کشاورزی ثلاث باباجانی به وقوع خواهد پیوست.

 

گروسی همچنین به مشکلات راه های ارتباطی جوانرود به تازه آباد، تازه آباد به ازگله و شیخ صله و همچنین قلقله به بز میرآباد اشاره کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

 

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین مشکلات آب آشامیدنی بیش از ۹۰ روستای ثلاث باباجانی را یکی دیگر از مشکلات مهم شهرستان دانست و از مسئولین استانی خواست تا به صورت ویژه مشکلات این روستاها را برطرف کنند.

 

گروسی همچنین مشکلات ثلاث باباجانی در حوزه بهداشت و درمان را مطرح و ابراز امیدواری کرد مسئولین امر مشکلات این حوزه را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه معنوی و پر خیر و برکت را به تمامی مسلمانان تبریک گفت.

 

ملا احمد شیخی استاندار کرمانشاه را اهل تدبیر در قرآن دانست و گفت: استانداری که به خاطر مشکلات و بی کاری گریه کند و اشکش جاری شود برای ما و همه استان مایه افتخار است و جامعه ما به چنین انسان های مسئولی نیازمند است.

 

ماموستا شیخی افزود: نماینده محترم هم فردی از دیار محروم ثلاث باباجانی و درد آشنا است که مشکلات را با پوست و استخوان لمس کرده است و می داند مشکلات مردم این دیار چیست.

 

شیخی حفظ  نظم و امنیت و وحدت را مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی و کشور دانست و خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات نیاز به روحیه و کار جهادی مسئولین است.

 

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در پایان با اشاره به مرز و مسائل پیرامون آن گفت: باز شدن مرز نعمتی برای شهرستان ثلاث باباجانی است و این از افتخارات دولت و استاندار کرمانشاه است اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید با مشورت و هم فکری حل شود، نه اینکه تنها فرماندار ثلاث باباجانی جوابگو تمامی مسائل باشد و بهتر است در اداره مرز همه دست اندرکاران همفکری و حضور داشته باشند.

 

 

تاکید بر رفع مشکلات کوله بران در شهرستان ثلاث باباجانی

 

اسدالله رازانی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که در محل فرمانداری این  شهرستان برگزار شد، از مردم ثلاث به دلیل تاخیر برای حضور در این شهرستان عذر خواهی و ابراز امیدواری کرد در زمان های دیگری با فاصله کمتر به شهرستان ثلاث باباجانی سفر کند.

 

وی در ادامه با اشاره به بازدید از بازارچه مرزی شیخ صله، افزود: باید ترتیباتی داده شود تا بازارچه مرزی شیخ صله رونق بیشتری پیدا کند.

 

رازانی همچنین گفت: بحث کوله بری نقاط قوت زیادی دارد که باید تقویت شود و نقاط ضعفی هم داد که باید با هم فکری حل و مرتفع شود.

 

استاندار کرمانشاه رسیدگی به مسائل مهم و کلان شهرستان را اولویت کاری خود عنوان و خاطرنشان کرد: طرح های بزرگی همچون طرح گرمسیری، سد ازگله و سد آزادی و ... در ثلاث باباجانی با اعتبارات کلان در حال اجرا است.

 

رازانی همچنین مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و ... را مطرح و مدیران کل نیز به ارائه راهکار برای حل مسائل پرداختند.

 

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: امیدوارم مسئولین مشکلات مطرح شده را رفع کرده و ما ۳ الی ۴ ماه دیگر برای پیگیری وعده مسئولین دوباره به شهرستان ثلاث باباجانی سفر خواهم کرد.

 

 لزوم ساماندهی مشکلات نوبت دهی در مرز کوله بری «شیخ صله»

 

شهاب نادری عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که با حضور استاندار کرمانشاه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ثلاث باباجانی مردمی مرز دار، قانع و صبور هستند که همیشه با متانت با مسائل روبه رو می شوند و با آنها برخورد می کنند.

 

وی گفت: متاسفانه در همه جا عده ای به اصطلاح نان به نرخ روز خور وجود دارند که موجب ایجاد بسیاری از مشکلات هستند و علت تجمع امروز برخی کوله بران نیز عملکرد این افراد است.

 

نادری از توجهات مقام معظم رهبری، دولت و مسئولین برای بازگشایی مرز شیخ صله تقدیر و تشکر کرد و افزود: مرزهای کوله بری با تدابیر و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری بازگشایی شده اند.

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان، گفت: متاسفانه با تدابیر اتخاذ شده بازار سیاه نوبت فروشی در مرز راه انداخته شده و این مبالغ از ۳ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان فراتر رفته است.

 

نادری در ادامه خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان پیش تر عنوان کرده بودند که ۹۵۰ میلیون تومان درآمد حاصله از مرز بوده که به حساب خانوارها ریخته شده است، اما این مبلغ می توانست نزدیک ۳ میلیارد تومان باشد که امیدوارم فرماندار در این خصوص شفاف سازی کنند.

 

همچنین نادری مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه های مختلف راه، کشاورزی، بهداشت و درمان، آب آشامیدنی را مطرح و از مسئولین خواست تا مشکلات و موانع موجود را برطرف کنند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

themedesigner511.2 <-ptitle-> <-meta->
 

خوش آمدید : <-cuser->
پنل کاربری | خروج از سیستم
vcppollنظرسنجی
<-q->

<-option-> <-ctext->

+ مشاهده نتایج


vcpadminsنویسندگان
blockright2بلوک سبز
<-bcontent->
blockright3بلوک آبی
<-bcontent->

  topblock1بلوک بالا
<-btitle->
<-bcontent->
vcpflasttopicsآخرین ارسال های تالار
آخرین ارسال های تالار
هیچ ارسال جدیدی برای تالار گفتمان وجود ندارد .
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-fptitle-> <-fpreps-> <-fpvisits-> <-fpopener->
<-title->
<-content->

:: ادامه مطلب:: لینک ثابت
مطالب مرتبط :
:: <-reltitle->
نویسنده : <-w->
تاریخ : <-pdate->
بازدید : <-visits->
نظرات : <-ncmts->
پیام سیستم
هیچ مطلبی در این صفحه وجود ندارد .
<-pncmts-> دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-cname-> مدیر سایت در تاریخ : <-cdate-> - - گفته است :
<-ctxt->
پاسخ شما : <-crep->

هیچ نظری برای این مطلب وجود ندارد ! اولین نفر باشید ...

دیدگاه خود را به ما بگویید

نظر شما :

#captcha#

botblock1بلوک پایین
<-btitle->
<-bcontent->